Bruger: Kode:

Handelsbetingelser

Priser & Betaling

Alle priser på Print & Kontor ApS er angivet i danske kroner (DKK) og excl. moms. Priserne er dagspriser.

Når du handler med Print & Kontor ApS indgås aftaler på dansk. Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til mail@printogkontor.dk.

Betaling kan ske online i forbindelse med købet ved brug af:
MasterCard
Visa
Visa Electron
Maestro (kun med MasterCard SecureCode)
Der tages ikke gebyr ved betaling på Print & Kontor ApS
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Print & Kontor ApS. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Print & Kontor ApS tager forbehold for trykfejl, leveringssvigt, udgåede varer og force majeure.

Afbestilling

En ordre kan annulleres indtil varen er afsendt. Kontakt os på mail@printogkontor.dk med tydelig anvisning af ordren, der ønskes annulleret. Er varerne allerede afsendt ydes stadig 14 dages fortrydelsesret (se nedenfor).


Ejendomsforbehold

Print & Kontor ApS forbeholder sig ejendomsretten til leverede varer indtil hele købesummen inkl. leveringsomkostninger samt evt. renter og omkostninger er betalt fuldt ud


Levering og forsendelse

Print & Kontor ApS sender som hovedregel varerne inden for 24 timer efter ordren er afgivet, såfremt den er afgivet indenfor normal arbejdstid. Alle forsendelser leveres med professionel fragt leverandør. Ved udlevering af varerne overgår ansvaret og risikoen for varerne til kunden. Forsendelser sker kun til Danmark og der leveres ikke til Færøerne samt Grønland.
Fast fragtpris er 65,- ekskl. moms (81,25 inkl. Moms).


Leveringstiden er fastsat af Print & Kontor ApS efter Print & Kontor ApS' bedste skøn i overensstemmelse med de forhold, der foreligger ved tilbuddets fremsættelse eller aftalens indgåelse. Print & Kontor ApS kan ikke gøres ansvarlig for forsinkelse af leverancer men vil altid bestræbe sig på rettidig levering.

Levering sker med GLS, Danske Fragtmænd eller Post Danmark. Leveringstiden er 1-3 dage. Afhentning af varer hos Print & Kontor ApS er mulig efter aftale.

Reklamation

Print & Kontor ApS yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du har således ret til at klage over fejl eller mangler, der ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af varen. Reklamationen skal være Print & Kontor ApS i hænde indenfor rimelig tid.
Reklameres indenfor 2 måneder, anses reklamationen altid for rettidig. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Print & Kontor ApS
Industriparken 27
9610 Nørager

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Vi gør opmærksom på at der er forskellige regler for privat og Business-to-business kunder.

Persondatapolitik

I forbindelse med køb på Print & Kontor ApS registrerer vi følgende personlige oplysninger: navn, adresse, telefonnummer og e-mail. Oplysninger registreres med henblik på at kunne levere varerne til dig.

Vi indsamler kun oplysningerne ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, og du har til enhver tid ret til at gøre indsigelse mod registreringen.

Personoplysningerne registreres hos Print & Kontor ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte hos Print & Kontor ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til Print & Kontor ApS videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Print & Kontor ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Print & Kontor ApS via e-mail mail@printogkontor.dk.

Cookies

På printkontorshop.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

Hvis du har spørgsmål angående dine cookies kan du henvende dig til Print & Kontor ApS på mail@printogkontor.dk.

Webstatistik

Vi bruger en webstatistik på printkontorshop.dk hvilket betyder, at et statisk-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Webstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere printkontorshop.dk

Tvister

Enhver tvist mellem Print & Kontor ApS og køber skal afgøres efter dansk ret med Københavns Byret/Østre Landsret som værneting.









Om os

Print & Kontor shop er din lokale partner i hele Jylland indenfor printer service og reparation af kopimaskiner og printere.

Kontakt os hvis du har en printer reparation vi skal kigge på. Vi laver også faste aftaler på kopimaskine service til både store og små virksomheder.

Kontakt os:

Telefon 8830 1313

mail@printogkontor.dk
betalingskort   Alle priser er excl. moms.